Caroline Salman, Aukt. hudterapeut

• Ägare av Laser & Hudvårdskliniken i Linköping
  • Medlem i SHR, Sveriges hudterapeuters riksorganisation
  • Examen vid Gilda International Beauty School 2008
  • Certifierad inom aromaterapi och elektrisk epilering
  • Tidigare lärare inom hudvård på Glidaskolan i Stockholm

Målet med att vara egen är att kunna arbeta utifrån egna värderingar och grunder där kunden alltid är i fokus. Hudproblem har oftast också en inre orsak, och likväl orsaker som symptom bör behandlas för långvariga resultat. Jag fortbildar mig ständigt för att följa med i de senaste rönen och trenderna inom hud- och hälsovård.

De produkter jag använder mig av är noga utvalda och av hög kvalité. Jag brinner för det jag gör och när du kommer till mig ska du känna att du får allt och lite till. Målet med mina behandlingar är att få dig att se sådär oförskämt fräsch ut, även utan smink, och att bevara det så länge det går. Även du som bara vill ha råd och information är varmt välkommen!

Värme och kärlek

Caroline

"För mig handlar det om att se hela individen, där huden återspeglar det som sker på insidan av kroppen. Därför är det viktigt försöka få mina kunder att förstå sin kropp, se den som en helhet och inte bara behandla huden som ett isolerat organ. "

Värmande Ord

“Proffsig och mycket trevlig plus
Är så nöjd med resultatet min hud ser 10 år yngre ut.”

“Har gått hos Caroline regelbundet i minst 6år för ansiktsbehandlingar, tidigare testat flertalet andra kliniker i stan. Caroline är proffsig, omhändertagande och trevlig. Det är en härlig miljö och jag har inget att klaga på. Jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån!”

Våra behandlingar

Laser & Hudvårdskliniken Linköping

BOKA NU

Nagelteknolog Amie Hallström

Nagelteknolog med utmärkelse "highly recommended saloon" av Bio Sculpture. Bio Sculptures produkter är de mest skonsamma för naglarna hittills idag. Vi förstärker och förlänger naglar i alla former, lägger på en härlig färg, fransk manikyr eller glitter och dekorationer, för alla tillfällen.

Legitimerad läkare John Brauns

Injektionsbehandlingar på kliniken utförs av legitimerad läkare John Brauns. Medlem i Estetiska Rådet (REBS) och arbetar alltid på ett ansvarsfullt sätt. För oss är förståelse för åldrandets anatomi viktig och vi strävar alltid efter återskapande resultat i balans och harmoni med ansiktet som helhet.